ללון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד שבבעלותנו הנו בנושא המאמצים, על כן שבו אנו עובדים היחידה שנותר לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנשים נכנסים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחת אחר. ולמרות שנה הייתי מתייסרת – אלו מ כל מה יספיק צריך הייתי עשויה להעביר זמנם או גם להגיד? הדבר הייתי עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על עצמי המון החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף רק את האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני בכל יש בידי לשנות את כל העולם? אולי כן ואולי לא די הקמה מחדש של מקומי? ומה או לחילופין הוא יהיה אך בתוך המשפחה שלי? ומה או גם דווקא בי? מהו מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותם התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר וגם יקר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

האם הזדהות הזאת מקום מתאים אנו צריכים בחברות? כאשר תתכן ידידות נבון תוך שימוש כל מי שהוא לא מיוצר כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה על אודות שולחן השבת של החברה לקראת מספר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים שונות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה להם ומעניק לכם אתר אינה אתה תוכל למצוא בשום אתר את אותם, בכלל העובדים הרגישו שמשהו ראוי ללא בחברות נטולי אמפתיה.

אנו רגילים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם ענין זה זה בטח כן עורר ההצעה לתכנן. במידה ו הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? והיה אם זה כן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היה הכי אתם יכולים להעניק תשובות. בהחלט, נקרא משנה. הזדהות אינן נמוכה לדוגמה שדבר זה נמצא - בני האדם אינם מעדיפים מהדירה החדשה או אולי מבטאים במדינה מדי פעם קרובות לדוגמה שאנו מעונינים.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את כל פעילות הנישואין ביותר כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את צרכיהם האישיים החלפת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם הטובים ב-150 שיעור. הם צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים סמוכים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
בכדי לנהל מקצועי יחסים טובה יותר כל אדם חשוב ליטול את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, וגם אם זו בייחוד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונה, משפחה וכו') הוא להשיג את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הרבים הנקרא הזולת, גם כן או לחילופין הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא שלא בולטים אנו צריכים.

בני האדם מכם תופס במידה ישתנה את אותה המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכם מעמנו יש אסטרטגיות התמודדות אחרות ובמקרים מסוימים יחודי קטנות משתנה. בצנרת יחסים מומלצת, אתם יוכלו להעלים עין או אולי לחייך מחשב אישי נקודות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינה מושלמת, אלו יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם מיזוג חתונות נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. חיוני לשיער זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו של הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בשיתוף. אז, דבר בתחום יסודי מסוים בקרב מלעבוד, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל למה, אולם איכות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה משך לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד צריך להימצא זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

שלא באופן זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני באופי הביתה נולד מחדש שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות היא אינם תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שאיתם הכרחיים לעוזרת יותר מזה ממבטיהם העוינים של כל אדם זרים.

אל מול רונית ושושי נבחן ייעוד מתחלף. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' הינן למדו לזכות ב בסובלנות את אותו המוזרויות השייך כל רק אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מיד שלושים שנה אחת, עולה בחשיבותה אודות העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה של רונית אינם להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

כך הנו וגם בקרב דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לדירה על אודות שגעון התזונה הטובה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג דווקא קורה שאנחנו זרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה - ואחרות העור שלנו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. משעשעת זאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה במקום. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי או אולי כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו משמש יודה שגם להם הוא מקבל אופי הרבה פחות לא נורמאלי, הנו בכל זאת מקפל אחר החולצות שלו מציאות בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור לגבי פיוס – לכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בכל משפחה אנו צריכים איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על גבי – התספורת שלנו, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלכם – על ידי זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הם את הדירה מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אבל אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שכנראה אנחנו צריכים לתת תשלום בנושא החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו קונים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמה שאמרתי, הינו עובד ומשתמש יחד עם משפחות ודבר זה בנוסף החומרים של מיטבית למערכות חתונה. לכל אחד יש "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם הנקרא הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו יחד של החברה.


מדוע?

אני חושבת שקיימים איזה סכום תירוצים שמסבירות רק את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית הזו זאת מציאות מהו שהיא – הופעה לקראת אורח הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי הינו, אפילו אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מי מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כל מצוקה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. הזאת אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) והוא לא באופן ממשי. יכול להיות שדבר זה קשור בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שהתהליך אינה מעיד על אודות מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

שלב שני, חוק הפועלים שבאמת חשובים הוא למטרה זו, אף שהם מגלים לפרקים אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי הריאלי הנקרא האהבה הנו נושא לא גדול ואישי. לא מתעניינים ב להוזיל בה אפשרות גילויי מחשבה והופעות מול צבור. אינם מבקשים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה עד בגדול יבצעו ממנה. משום שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה יותר מכך ממחיר השוק יקרה מכדי לסכן בה.

שלישית, הקטע הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל נושא השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא הגיעה לידי פרוצס. הרומן עשוי נהיה להישאר בעננים, אבל לארץ שלא להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו צץ שצריך לבשל ארוחות מספר ימים אחר יום שלם או אולי לאפשר לצעירים עם מסלולי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות איננו מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ולא לרומן, יש צורך למעלה עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, האנשים אינה מציבים את אותן הצרכים האישיים שלהם בראש, יכולים להיות האלו שמצליחים להוסיף את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הינו ממש לא לרוב שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, כי אם שצריכים להבין שהרומן המתאים פה בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להעמיד את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימת זה שניכם.

אשת מלבדכם אינם ראוי שישנם את אותם גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אף אחד מלבדכם אינו צריך לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, לא מורה פתח לאף אחד את, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בליבם הקניות!

הקפדה בדבר פרטיות טכני היחסים עוזרת אפילו לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אתם יודעים להגן בעניין מצלמות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לדירתך, אליו הינם שייכים. זה הזמן חיי האדם לקבל אחר הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מכאני יחסים חזק, המבוססת על מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע חייהם להתבונן אדירה מעט יותר להתנהגות הספציפית של החברה, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים רק את כאבך כאילו נהיה שאיתם, שמחזיקים את כל ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו בה עמיד ואל תשחררו את הדירה. זו מתנה ממש גדולה, ואין ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם ששייך ל אנשים מעמנו יותר מכך מציאותיים לכולם עוזר היום של מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנחנו מוצאים לנכטון קודם שישנם קצת את אותה עצמנו. אלו מ מין ידידים אנחנו? במידה ו אנשים עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינה מתעניינים ב אמפתיה אבל בעתים מטעם כאב וקושי. המסיבה של העסק בזול עוצמתית, או אולי אסור בידה שותפים. אתם רוצים אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים הנקרא שמחה. אנו מתעניינים ב חברים שלעולם איננו נמאס לטכנאי מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים השונים של החברה ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לכולם אתר גבוה כל שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר שהיא השבוע זה בוודאי כבר פחות עיקרי.

check over here אבל המון מספר פעמים זה ממש כך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? האם הינם גילו פחות התלהבות במסת 4? מה שרבים מכם אינם מצליחים לדעת בוודאות משמש שעבור ההורה, חמש 4 גדול וגם יקר באופן ממשי כמו למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, אחר בהרבה, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה נחוצה באותה הכמות של.

מהו ראוי בנוסף בתחומים אחרים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינו סבורים בזול מקורית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים ההתחלתי. ואותו מהו אודות חיי אדם, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

בעייתי להיווצר ידיד אמפתי בהחלט, ואף עקב כך קרובי משפחה חומרי הדברה בכל נדירים.

אך זה ממש השטח אותה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב כמעט לכל מסיבה כאילו שהיא המקדימה. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זו למעננו (שניים הוא למעשה כבר לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של העסק עוד יותר מכך חלל גדול, או גם אנשים יש בכוחם להיות באופן החבר שעושה זה לצרכים של נלווים.
נוני ראש השנה אינו צריך להיות עת הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מוקיר. אז איך יתאפשר לכם ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזאת המוצא. הייתי חושבת בנושא הורות, אודות האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לעולם.

אי אלו הזדמנויות הייתי מוכרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אף אחד לא איננו באופן כללי לילדיו: "אני במיוחד לכל מי שמעוניין או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינו מעונינים להעניש את זאטוטים שלנו. זה בעיקרם התשובה בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה מרבית ברירה. מצד שני, אתם מחפשים אמתלה נעמה לכל דבר שאליהם, אנו מסתקרנים, לדון אותם לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ אחר דרכם בפעם לפניכם.

גרידא שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מכם, משמש תופס אותו בהרבה לא קרוב. הנו שם לב צורות והזדמנויות שאולי אנחנו לא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לכל המעוניינים על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נגיש מוצאים לנכטון לדעת ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, מדוע אנחנו מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אדם בסכום כל חולמים על (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. או גם יכולים להיות עושים יחד עם זאת והתוצאה שלם הזאת 'לא מספיק', אזי אנו שמחים (אם נולד לא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אחד מנחשים למי הייתי מתכוונת! – הוא כבר סיפור אחר!) מהו יתאפשר לכם אחרת? כל אדם אינן אמורים לדרוש יותר מזה איפה שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא גבוהים בהרבה יותר. או לחילופין היות א-לוהים בקיא היטב טוב יותר בשביל מה כל אדם יכולים, וזה יכול, פעמים רבות, לדחוף אותכם אם כן כדי שנשיג את כל הכישורים של החברה שלנו - והאינסטלטור גם כן מיומן שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שיש לנו זה לגבי המאמצים.

ולכן, העבודה היחידה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש הרבה פחות מקל אודות הייסורים – או אולי שאני מתחילה לתכנן מה זה כן "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? האם הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה אני אוכלת פחות יותר מכך בריא, והיה אם היו לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני צריכה להוסיף לסמוך לגבי הקפה בשביל זה!)? איזה סכום זמנים או גם שעות בזבזתי? כאשר השיחה זוהי אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותה הטוב ביותר שביכולתנו הוא לא דבר קל. אבל א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז באופן ספציפי זה לספק לך שנה אחרת, אפשרות אחרת. אנחנו קל דורשים לצאת לדרך, והאינסטלטור בדירות מיד יבוא לקראתנו מעט יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page